נערכים כל השנה לדו"ח השנתי

אולי חשבת שכדי להתכונן להגשת הדו"ח השנתי צריך להשקיע אינסוף אנרגיות,
וללמוד מלא מונחים מסובכים,
אבל זה בעצם מאוד פשוט, רק שלא חשבת על זה ככה!

במדריך הזה אני אדריך אותך אילו חומרים עליכם לאסוף כדי להגיש לנו את החומר בצורה המסודרת והיעילה ביותר.
על אילו קבלות תוכל להזדכות ומה זה בכלל כל הטררם הזה..

איך מתמודדים עם כל האיסוף הזה?

התחילו כבר ב1.1 לארגן את החומר וכך במהלך כל השנה. כך שבסוף השנה, לא תצטרכו לבזבז על אנרגיות מרובות בחיפוש אחר חשבוניות.

הכינו תיקייה במחשב עבור שנת המס הנוכחית ובתוכה צרו תיקיות על פי נושאים: טלפון, חשמל, ארנונה, הנהלת חשבונות, רכב, שיווק, כלי עבודה, שירותי גרפיקה וכו'. 

כאשר כל חשבונית שמתקבלת נכנסת ישר לתיקייה המתאימה. כך גם תחסכו זמן יקר בארגון החומר וגם תוכלו לעקוב בקלות אחר ההוצאות השוטפות. 

אם תרצו לעקוב באדיקות יותר אחר ההוצאות, צרו טבלת אקסל כאשר העמודות הם החודשים והשורות הם ההוצאות וכך תוכלו להזין באופן קבוע את הנתונים לקובץ ולבצע מעקב נתונים והוצאות.

 

איך מתמודדים עם כל האיסוף הזה?

מעולה, עכשיו אני יודע איך לסדר את החומר! אבל ת’כלס, אילו חשבוניות מגישים בדו”ח השנתי?

הוצאות שעניינם ביצירת הכנסה. 
כמו למשל שכר לעובדים, שירותי הנה”ח, הוצאות שיווק, רכישת ציוד מקצועי, שכירת משרד, תחזוקת רכב, 
יעוץ מקצועי, טלפונים, חשמל, ארנונה, מים, דלק, מחשוב, תרומות.

אילו מסמכים תצטרכו להגיש לנו לקראת הדו"ח השנתי?

עכשיו ההתארגנות שלך להגשת הדו”ח השנתי יעילה, קלה ופשוטה ליישום! 

אנחנו כאן לכל שאלה, בהצלחה!